.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنیده های شمال نیوز رنگ واقعیت گرفت ؛
حذف نام عضو شورا از سایت و احتمال انحلال شورای شهر بابل
شمال نیوز: با توجه به قانون انتخابات و فعالیت شوراهای شهر در صورتی که بیش از سه نفر از هفت نفر اعضای اصلی به دلایلی از شورا کنار گذاشته شوند ، شورای شهر منحل شده و استاندار به نیابت از شورا ، وظایف مربوطه از جمله نظارت بر امورات شهرداری بابل ...
حذف نام عضو شورا از سایت و احتمال انحلال شورای شهر بابل

شمال نیوز: شایعاتی که طی چند روز گذشته در سطح بابل پیچیده شده با اقدام روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل در حذف نام یکی از اعضای شورا از سایت رسمی شورای شهر بابل رنگ واقعیت به خود گرفت .

به گزارش شمال نیوز ، " غ – آ " که چندین دوره عضو این شورا بوده است همزمان رئیس شورای شهرستان هم می باشد که با برکناری وی از عضویت در شورای شهر ، منصب ریاست شورای شهرستان بابل باید در اختیار فرد دیگری قرار گیرد .

هنوز توضیح خاصی از سوی نهادهای ذیربط در خصوص این انفصال اعلام نشده است .

گفته می شود امکاناتی نظیر دفتر شورای شهرستان ، خودروی شهرداری و راننده که چندین سال به صورت اختصاصی در اختیار وی بود با اعتراض حزب الله بابل از وی گرفته شده است .

پیش از این نیز " ا - ا " از اعضای شورای بابل به دلایلی نامعلوم از این شورا برکنار و جای خود را به خانم مرمر فیروزپور نفر اول علی البدل داده است و هم اکنون با عزل " غ - آ " باید نفر دوم علی البدل به شورا ورود پیدا کند که گویا به دلیل وجود پرونده های قضایی سیاسی این فرد صلاحیت عضویت در شورای شهر را ندارد اما نفر سوم علی البدل حسین خانپور عضو سابق شورای شهر بابل و شهردار سابق امیرکلا می باشد که گفته می شود تمایلی به پذیرش این مسئولیت ندارد و احتمالاً عضویت مجدد در شورا را نخواهد پذیرفت .

با این حساب و با توجه به قانون انتخابات و فعالیت شوراهای شهر در صورتی که بیش از سه نفر از هفت نفر اعضای اصلی به دلایل گوناگون از شورا کنار گذاشته شوند ، شورای شهر منحل شده و استاندار به نیابت از شورا ، وظایف مربوطه از جمله نظارت بر امورات شهرداری بابل را بر عهده خواهد گرفت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 فروردين 1392
شما خیال می کنید بابل لوس آنجلس هست .بابل یک شهر تو استان مازندران هست مثل شهرهای دیگر.خوب شورای شهر منحل بشه به جایی برمخوره؟نمی دانم چرا شما مردم بابل فکر می کنید همه امکانات استان را به شما بدیم؟
سید 4 فروردين 1392
آقای رمدانی بدون سانسور بزن
تکلیف ارتشا و حیف و میل شورای شهر ساری کی رسیدگی میشود ؟ تا کی این هفت نفر ببرند و مردم بخاطر حفظ نظام ساکت باشند ؟ وضعیت شورای ساری از بابل هم بدتر است .میگی نه ! یک نظر سنجی ساده در سایت حلال مشکلات است .
محمد 5 فروردين 1392
حالا این خبر را مردم بابل بخوانند امکانات کسب کردند؟ضمنآ چه امکاناتی ؟لطفآ یکی از آنها را بنویسید.
محمد 5 فروردين 1392
واقعا این نظر دهنده محترم حالشون خوبه
چه ربطی داشت

شما چرا این نظرات رو تائید میکنید
بابل و ساری بزرگ 5 فروردين 1392
سلام .ما هیچ فقط فکر نمی کنیم که بابل لوس انجلس(لس انجلس)است.بلکه بابل به همراه ساری بزرگترین شهر و شهرستان مازندران می باشد که حق طبیعی این دو شهرستان توجه بیشتر به انان است.که در یک جمله بابل و ساری مساوی تر و مثل تر از شهر های دیگه هستند.(قابل توجه کامنت اولیه)
نا شناس 5 فروردين 1392
وضعیت شورای شهر قائم شهر چی شده آقای رمدانی ؟ یک سری اطلاعات کسب کنید و اطلاع رسانی کنید چیزی از معایب شما کم نمیشه میدونم شدنی نیست چون شما کننده اینکار نیستید ولی سعی خودتان را بکنید
نا شناس 5 فروردين 1392
آخه بابل که اهمیت نداره ... منحل بشه نشه اصلا مهم نیست
0111 5 فروردين 1392
هرچی متن بالا رو خوندم چیزی در مورد امکانات ندیدم و اصلا حرف کامنت اولیه به متن بالا ربطی نداره واقعا بعضیا نمیدونن چطوری حس حسادتشونو بروز بدن همونطور که گفته شده بابل و ساری دو تا شهر بزرگ استان هستن و بیشتر تو دید هستن وقتی صحبت از این دوتا شهر میشه یعنی از یک سوم جمعیت استان صحبت میشه بشخصه همیشه از این کوته فکری های یکسری تاسف میخورم که باعث تفرقه تو استان میشه با تشکر 0111
نا شناس 5 فروردين 1392
آقایی که کامنت دوم رو نوشتی اولا اختلاس و بی نظمی در شورای شهر شما چه ربطی به شهر ساری دارد؟ دوما برای شما واقعا متاسفم،برای رسیدگی به عملکرد شورای شهر در هیچ جای دنیا نظر سنجی برگزار نمیشه بلکه توسط مراجع حقوقی این کار انجام میشه.شما بهتره بری وضعیت شهر خودتو بپایی همه می دونن چند سال پیش شهرداریتون اختلاس کرد الان همه شورای شهرتون که در نوع خودش رکوردیه.ساری با مردمش بیدارن و ایشالله اگه احیانا مشکلی باشه خودشون حل می کنن. (با تشکر از شمال نیوز)
نا شناس 5 فروردين 1392
آقایی که کامنت دوم رو نوشتی اولا اختلاس و بی نظمی در شورای شهر شما چه ربطی به شهر ساری دارد؟ دوما برای شما واقعا متاسفم،برای رسیدگی به عملکرد شورای شهر در هیچ جای دنیا نظر سنجی برگزار نمیشه بلکه توسط مراجع حقوقی این کار انجام میشه.شما بهتره بری وضعیت شهر خودتو بپایی همه می دونن چند سال پیش شهرداریتون اختلاس کرد الان همه شورای شهرتون که در نوع خودش رکوردیه.ساری با مردمش بیدارن و ایشالله اگه احیانا مشکلی باشه خودشون حل می کنن. (با تشکر از شمال نیوز)
نا شناس 6 فروردين 1392
برادران بابلی زیراب همدیگه رو هم مگه میزنین؟؟//
نا شناس 6 فروردين 1392
وضعیت شورای شهر امل . شهرداری امل و امثال اقای نائیج نژاد که از صفر به عرش اعلا رسیدن چی میشه . تکلیف او یکی اقای نائیج که در تاکسیرانی و تاکسی بیسیم در ماه میلیونها تومان به جیب میزنه چی میشه . حزب ا... امل کجاست پس. نکنه.....
نا شناس 6 فروردين 1392
واقعا برای بابلی ها متاسفم.شما اگر مناطقی مثل کلاردشت -نمک آبرود داشتید حتما باید تمام مازندران را به شما می دایم .بابل قابل مقایسه با شهرهایی مثل نوشهر- چالوس و رامسر نیست .زیابیی که این شهرها دارند کجای بابل می توانید پیدا کنید؟با افتتاح آزادراه تهران شمال زیبایی مناطق غرب مازندران هزاران برابر شده .تنها چیزی که شما در شهرتان دارید اختلاس هست
سابلي 6 فروردين 1392
نه بابل لس انجلس است نه ساري بمبئي ولي مطمئنم كه تا بابلي و ساروي اينجوري داريم يكي مثل سيروس مقدم هم پيدا ميشه مارو ميكنه مضحكه كشور .... ما حقمون كامنتا رو مرور كنيد !!!!
محمد 7 فروردين 1392
همه مازندرانیها با هم برادرند
همه جا بابل ساری و ..........است
آقای غ - آ برای بابل خیلی زحمت کشیده
لطفا مواظب آبروی دیگران باشید
با آبروریزی دیگران خود را موجه جلوه ندید
rohollah 7 فروردين 1392
سلام در فصل بهارکه یادآور تغییر و تحول اساسی است و با نفخه ی صور در طبیعت ، اساسا بداخلاقی در همه نوعش زشت و منفور است خاصه از آدمایی که با رای مردم وجاهت گرفتند زشت تر است . این حکم کلی است در همه جای دنیا و متاسفانه در این بد اخلاقی دینی و قانونی بعضی از ما ( دور قاب چین ها) برای منفعت شخصی اینا رو گستاخ تر می کنیم البته قانون گذار هم باید فکری بکر کند تا قانون شامخ شوراها که برخاسته از قانون اساسی است چرخش درست تر بچرخد . طبق فرموده امام صادق علیه السلام" کار زشت زشت است از تو زشت تر چرا که منتسب به ما هستی ."
نا شناس 7 فروردين 1392
بابل و ساری هرچی باشند به پای شهرهایی مثل نوشهر - چالوس و رامسر نمی رسند.غرب مازندران بهشت است بخاطر همین مسافران کشش زیادی به این شهرها دارند.آزاد راه تهران شمال که به برکت دولت جمهوری اسلامی ایران قطعه چهارم آن افتتاح گردیدبر زیبایی این شهرها افزوده است .شما حسودیتان می شود که مسافران تمایلی به شهرهای بابل و ساری ندارند.انشاا... بزودی غرب مازندران را جدا می کنیم تا حق پایمال شده خود را احیا کنیم
نا شناس 9 تير 1392
آخه عزیزان شما چیتون با بابل قابل مقایسه هست؟جمعیت!؟پول؟وسعت؟بازار؟پزشکی؟دانشگاه؟....یه خورده واقع بین باشین.لج کردن نمیخواد که!تلاش کنین شما هم میشین!فعلا که با اختلاف شهر اول استان.بودجه استانی برا خودتون.بابل همین پول عوارض و نوسازی و پروانه هاش کافیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.